Friday 26 August 2016

Filled Under:

Terkini : Apa Yang Dilakukan Oleh Kelab Bola Sepak JDT Hari Ini Mengejutkan Semua Pihak



    Terkini : Apa Yang Dilakukan Oleh Kelab Bola Sepak JDT Hari Ini Mengejutkan Semua Pihak



    Bagi peminat bola sepak, sudah tentu anda mengetahui JDT kini sedang diambang kejayaan menjuarai Liga Super buat kali ketiga berturut-turut, satu-satunya kelab bola sepak yang berjaya melakukannya di Malaysia.

    JDT sememangnya semakin maju bermula dengan kehadiran TMJ sebagai Presiden kelab bola sepak di selatan Malaysia itu. Hari ini JDT telah memperkenalkan Presiden kelab itu yang baru. Presidennya ialah adik perempuan kepada TMJ iaitu Tunku Aminah.

    Tunku Aminah baru sahaja berumur 30 tahun dan boleh dikatakan puteri Sultan Johor ini merupakan antara presiden kelab bola sepak paling cantik di dunia.

    Dalam sidang media di sini, hari ini, Tunku Aminah akui terkejut dengan pelantikan itu, namun berasa amat bertuah kerana Tunku Ismail (TMJ) menaruh kepercayaan kepadanya untuk memajukan lagi kelab berkenaan.

    Ini komen di page JDT:

    MAJLIS PENGENALAN PRESIDEN KELAB BOLASEPAK JOHOR DARUL TA’ZIM



    Sekitar majlis pengenalan Presiden Kelab Bolasepak Johor Darul Ta’zim (JDT) iaitu YAM Tunku Tun Aminah Binti Sultan Ibrahim yang telah diadakan pada hari Khamis, 25hb Ogos 2016 bertempat di Bilik Sidang Media, Stadium Tan Sri Dato’ Haji Hassan Yunos, Larkin. Luaskan Kuasamu Johor.

    Jom layan beberapa gambar sekitar majlis pengenalan Tunku Aminah sebagai presiden:









    0 comments:

    Post a Comment