Saturday 27 August 2016

Filled Under:

Ini Punca Sebenar Ameng Spring Dilarang Membuat Persembahan Di Kelantan,,Kesian Ameng,,Kerana....

    Ini Punca Sebenar Ameng Spring Dilarang Membuat Persembahan Di Kelantan,,Kesian Ameng,,Kerana....

    Nampaknya nasib buruk yang menimpa Ameng Spring belum berakhir.. Selepas terpaksa menanggung rugi akibat menerima cek tendang dari salah seorang penganjur persembahan.. 

    Kini Ameng terpaksa berhadapan dengan satu lagi ujian, apabila dirinya tidak dibenarkan membuat persembahan ketika mengikuti jelajah Suria FM di Kota Bharu, Kelantan baru-baru ini..

    Perkara tersebut telah dimaklumkan oleh pihak Suria FM kepada Ameng.. Disebabkan itu, Ameng tidak dapat membuat persembahan… 

    Beliau hanya dapat beramah mesra dengan peminat sepanjang berada di sana..

    Nak kata Ameng ni penyanyi wanita yang berpakaian seksi, tak pulak..Ameng ni artis lelaki kot.. 

    Tak kan lah semua ‘masalah’ ini berpunca kerana Ameng ni ada rekod buruk dan pernah menjadi banduan atas kesalahan menagih dadah??

    Kalau disebabkan itu,  rasa benda tersebut tak ada kena mengena dengan persembahan Ameng di atas pentas..

     Lagipun Ameng telah disahkan ‘bersih’ dari najis dadah tersebut.. Nyanyi saja kot, pelik  Bukannya kalau Ameng nyanyi, orang terus ‘lalok’ macam kena dadah..

     harap benda ni tak akan berulang lagi, diharapkan lepas ni orang luar boleh memberi peluang kepada bekas penagih dan bekas banduan..

     Janganlah pandang negatif kepada dorang.. Beri peluang untuk mereka berubah.. Kalau kita tak beri peluang kepada mereka, siapa lagi yang nak bagi?





    0 comments:

    Post a Comment